Sunday, October 9, 2016

Dag Handel Strategieë Vir Forex

Terugskrywing Dag Trading Strategie 2013/02/25 Handel Opsomming Ek belowe in ons handel kamer om 'n artikel oor die ommekeer kers en 'n vinnige oorsig Forex Kandelaar en Terugskrywing Dag Trading Strategie vandag skryf. Ons bespreek 'n paar mooi pitte in die VSA sessie vandag (429 pitte) as afverkoop in 'n harde manier. Ons is bereid en tot aksie oorgegaan het! Vinnige Dag Trading Strategie In sommige gevalle het ek gevind dat 'n Forex dag handel strategie kan by tye 'n baie winsgewende en doeltreffende metode van die saak. Natuurlik hierdie strategie moet slegs deur 'n ervaring dag handelaar sedert handel teen die tendens is 'n goeie sin vir kennis van die mark en die dag handel vaardighede. In die werk in Dag Trading vir meer as 14 jaar het ek gevind dat sekere kriteria Ek kan wel 'n voorsprong te kry van die gebruik van metodes wat verskyn om hulle in die markte van tyd Tom tyd. 'N Goeie Forex dag handel ommekeer strategie is een wat wel kan toelaat om 'n hoë risiko beloning verhouding te kry, maar gewoonlik het 'n baie lae wen persentasie, aangesien dit teen die tendens. Een van die redes is dit net moeilik om te weet wanneer die mark 'n ommekeer sal hê. Ek moet erken, ek doen soos hierdie tipe ambagte, maar hulle kan gevaarlik wees vir die beginner wees. Ek 'n video gemaak het vir jou 'n mooi kandelaar vorming wat is een kriteria wat kan help in 'n ommekeer Trade Show. As jy agterkom ek kyk op die 4 uur grafiek vir 'n ommekeer kers as dit is meer betroubaar vir my selfs op intraday grafiek ambagte. Sedert die 4 uur grafiek hom voordoen as 'n grafiek wat gebruik kan word deur beide swing handelaars asook dag handelaars, ek voel dit is 'n goeie tyd om te kyk voor op soek na 'n dag ambagte. Ek wil weer noem dat die meeste toonbank tendens ambagte is vinnig om voort te gaan en baie sal gestop word. As jy die plan om te bly in as dit gaan jou pad dan kan jy hierdie metode van handel dryf as 'n ommekeer dag handel strategie te sien. Hier is die vinnige video wat ek gemaak om ons forex dag handel herhaling vandag. Dit is geneem op grond van 'n forex kandelaar patroon op die 4 uur grafiek. Ek sal maak dat meer video's op Forex kandelaar beurs in die volgende paar weke om te kom.


No comments:

Post a Comment