Tuesday, October 25, 2016

Dag Trading Met Hma - Bollinger Bands

Die vrae wat jy Vra kan beteken wen of verloor Deur Dr Woody Johnson. Online Trading Akademie, Bemeestering van die geestelike spel Instrukteur Wat gebeur as jy is gevra, "Waarom het die mark afslag al nuus?" Jou gees sal begin om te soek na die antwoord, selde stop die waarheid van die onderliggende uitgangspunt bepaal. Gaan verder, as jy altyd vra en soek na die antwoorde op vrae, waarom nie hierdie proses om jouself te vra bemagtig vrae wat sal dwing om jou denkpatrone van negatiewe verander na positiewe ten einde dit te beantwoord betrek? Neem die verklaring: "Ek is 'n foutlose handelaar" waartoe die gedagte dalk antwoord "ja, reg!" En verander dit na 'n bemagtigende vraag, soos: "Hoekom is ek 'n foutlose handelaar." Probeer dit, vra hardop, " Hoekom is ek 'n foutlose handelaar? "Onmiddellik, jou brein begin om te soek na 'n antwoord op die vraag. Soos altyd, het dr Johnson hierdie artikel geskryf in sy eie onnavolgbare wyse en 'n moet lees vir elke dag handelaar. Soos hierdie: Die pad na hoe 'n meester Trader Deur Don Dawson, Online Trading Akademie Futures Instrukteur 'N Vraag wat ek hoor en 'n situasie wat ek in die gesig staar myself soms is 8220; Ek het 'n opstel om die mark te betree en ek het gevind dat dit baie moeilik om die sneller, hoekom 8221 trek?; Ek wil graag van hierdie probleem aan te spreek en dan skryf oor eenvoud in die handel op jou pad om 'n meester Trader.


No comments:

Post a Comment